2010. január 12., kedd



2008.02.10 - 15:30 -

Megszületett kislányunk Péter Anna Nóra


Megérkeztem.
Nem tudom honnan és nem tudom hová, de megérkeztem.
Jó itt. Miért is lenne rosszabb, mint máshol? Körbe vesz a forgatag, a nyüzsgés, ám én nyugodt vagyok, minta álom és ébrenlét között lebegnék, így nem is nagyon fogom fel körülöttem a dolgokat.
Emberek. Sietnek. Tarkák, suhognak, mennek és mennek, mint szorgos hangyák, ki tudja milyen céltól vezérelve, ám ez a cél mindennél fontosabb lehet, ha nem figyelnek oda semmi másra. Egyikük majd fellök nagy sietségében, rohan
Dühüs, szörnyen dühös és haragja hullámokat vet
A hullám elér másokat is, de azok fel sem veszik, annyira el vannak foglalva magukkal. Viszont engem szinte hátratántorít. Én érzékeny vagyok. Ezért is tudom, merre kell mennem, bárhol is vagyok...
Tovább megyek, szinte nem is látom a környezetem, csak a mozgást a szemem sarkából
És akkor meghallottam.
Meghallottam, amit kerestem. Vagy inkább ő keresett engem?
dúdolgatás, mely néha dallá erősödött...
"Ez minden, mit adhatok neked..." - hallattszik mögülem
"Nincs mááár amit adhatnék nekeeed, nincs már semmim..."
Siess haza, vár a mama..."

Megérkeztem.
Nem tudom honnan és nem tudom hová, de megérkeztem...

@--->--->----@--->---->----------------

Minden felnőtt volt egyszer gyerek
És felnő majd az új gyereksereg:
Többet s jobban törődjetek velünk
Mert eljön majd a nap, amikor mi is felnövünk./Bródy János/

-------------------------

Jelenleg 23 hónapos a kis szemünk fénye.

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy a távol élő családtagok nyomon követhessék mindennapjait, fejlődését, csínytevéseit. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése