2010. január 13., szerda


Ma csodálatos délelőttünk volt, sokáig lustálkodtunk az ágyban, majd a reggeli kakaó után sétálni indultunk.
Azt azért el kell mondanom, hogy egy dolog beárnyékolta ezt a délelőttöt, Mannám tulajdonképpen a reggeli kakaón kívül mást nem is fogyasztott.

Bajban vagyunk az evésekkel :-(, 2 napja olvastam a neten, hogy egy hasonló korú kislányt az anyukája oly módon vett rá az anyukája a reggelizésre, hogy fogpiszkálóra szúrt falatkákkal próbálkozott). Nosza a tegnap reggel én is megpróbáltam, és láss csodát be is vált, hiába az újdonság varázsa :-), és szó szerint csak az újdonság varázsáról van szó, mert ma már a pici katonák a tányéron maradtak, egy meg a padlóra disszidált, nem bírta a kudarcot. :-) Anna pocijába csupán néhány falat ubi került. :-(

Ekkor még bíztam az ebédbe, hogy na majd akkor ...

Így hosszú sétára indultunk, a kertek alatt meghallgattuk az összes kutyát (vau), alaposan szemügyre is vettük őket, az ugatosabbaknak elmondtuk, hogy:
- Szia! - ne ugass én vagyok az Anna!
megkérdeztük tőlük egyesével, hogy:
- Mit csinálsz vau?
Megnéztük a cicákat (ca), persze előbb elő kellett őket csalogatni:
- Gyere cica itt az Anna!
Megbeszéltük, hogy miket mondanak az állatok:
A kutya azt mondja, hogy : vau-vau
A kacsa, hogy : háp-háp
A kakas, hogy : kúúú (kukuriku, de Anna szerint, csak kúúú :-), ezt meg is hallgattuk a szomszédba :-), hiszen a kakas hangja kihallatszik az utcára)
És néhány állat felsorolása után megkérdeztem, hogy mit mond a tyúk???
Mire Anna a kezeivel is gesztikulálva, teljes meggyőződéssel:
hesss-hesss-hesss ( és akkor merjem azt mondani, hogy nem így van, amikor a Csip-csip csókába is ezt énekeljük) :d:d:d:d:d:d:d
Az egy órás sétánk megkoronázasaként jól megdögönyözte hazaérve Anna a ca-t (cica), majd még vissza kellett sietnünk az egy házzal odéb található kutyához köszöni.
Ekkor gondoltam, hogy most már kellően kifáradt, megéhezett, és haza siettünk.
A feltevésemből a kellően kifáradt igaznak bizonyult, 1 óra körül Annám 1 falat ebéd nélkül kezdte meg a délutáni alvását. :-(

Most ébredt ...
... megyek is, és egy kis ébredezés után megpróbálunk még 1x neki futni az ebédnek.

1 megjegyzés:

  1. Egyél Annám sokat,hogy nagyra nőjjjjjjjjjjjj!!!!!! és ne légy beteg !!!!!!!

    VálaszTörlés