2010. január 20., szerda

Olyan hamar ...


Imádom figyelni a lányomat, látni rajta, hogy napról-napra más, egyre ügyesebb, okosabb, és annyira, de annyira szép. :d:d:d
Van az a mondás, hogy mindenkinek a sajátja a legszebb, hát ez szó szerint így van!!! Sokszor úgy érzem, hogy Annámnál szebb, tökéletesebb gyerek nincs is, szeretem csak úgy nézegetni, csak úgy gyönyörködni, mind egy majdnem kész műben, sokszor elgondolkodom, hogy milyen is lesz, majd ha nagy lesz.
Pont a tegnap este gondoltam át, hogy milyen gyorsan szalad az idő, nemrég volt reggel, és már este van, Annám már békésen pihen az ágyban, és még csak most volt reggel :o, és így ilyen gyors léptekkel szaladnak el a napok, a hónapok, az évek.
Jó volna egy kicsit megállni, a jelenbe maradni, hisz olyan hamar megnőnek a gyerekek, olyan hamar eljön, hogy majd nem mi szülök leszünk a legfontosabbak.
Lehet, hogy rosszul csinálnom, és nem kellene erre gondolnom, de bizony ijesztő tud lenni, hogy nemrég született Annám, és már azon "kell" gondolkodom, hogy hogyan ünnepeljük a 2. szülinapot.
Mostanában sokat foglalkoztat a szülinap téma, a tortán már túl vagyok, mint ahogy már írtam ízvilág kipipálva, díszítés kipiálva, rózsa készítés online megtanulása kipipálva. Már csak az ajándék foglalkoztat, ajándékkal kapcsolatban az a véleményem, hogy feltétlen hasznos, emlékezetes legyen, gondolok itt ruhára (úgy-e az minidig kell, mondjuk most nekünk nem, mert ősszel jól bevásároltam, mert úgy volt, hogy a picur kezdi a bölcsit; meg az unokatesótól kaptunk rengeteget), könyvre, olyan dologra ami maradandó. Nem vagyok az édesség, a tucat játékok híve.
Sokat keresgettem az interneten, hasznos ötleteket kutatva, mondom miket találtam:
- könyv melyben ő a főszereplő, és még választható 2 ismerős barát neve, 3000 Ft-ért 19 oldal, hát nem is tudom
- ugyan ez 4000 Ft-ért, oda már a képét is elküldhetem
... és hasonló nem tudom, hogy mennyire jó dolgok
Arra gondoltam, hogy varrok neki egy kispárnát, vagy/és (ezt még nem tudom:d) hálózsákot, ezeknek egyszerű a megvarrásuk, akár kézzel is, és csak anya keze munkája, amit jó esetben elővehetünk évek múlva is.

Még egyelőre nem tudom, hogy hogy lesz. :d

Most megyek mert Csipkerózsika felébredt a szundiból. :d:d:d

2 megjegyzés:

  1. Ez valóban így van, minden szülőnek a sajátja a legszebb! Bocsi, de nekem az Ádám, Timi, Balázs, Bence, Tomi, Dani, Dávid, Szilvi és Zsolti a legszebb.
    Valóban olyat kell csinálni, ami megmarad és máskor is elő lehet venni és azt mondani: "Ezt még anya csinálta annak idején." és az idő múlik és:"Ezt a nagyi csinálta annak idején." és az idő múlik: "Ezt a dédi csinálta annak idején."
    Jaj, de jó lenne olyat csinálni, ami ilyen sokáig eláll, időtálló. Ő még picike, jobban örülne egy kedvenc játéknak. :)

    VálaszTörlés
  2. Megállt a bejegyzés sorozatod. Miért? Hiányzik. :(

    VálaszTörlés