2010. január 17., vasárnap

Anna hamarosan 2 éves :-)


Még egy hónapunk sincs, és Annám két éves lesz.
Istenem! - nagyon rohan az idő!!! :o:o:o
Már néhány napja elkezdtük tanítani, hogy:
- Hány éves vagy?
Anna:
- Eggy :-)
Mostanra oda jutottunk, hogy a válasza még mindig egy, de már két kis ujjat mutat. :d:d:d Ha így haladunk február 10-ig össze hozzuk a kettőt. :d:d:d

Én meg tervezek, tervezek, és tervezek, hogy milyen legye Annám szülinapi tortája. A tavaly eldöntöttem, hogy ameddig csak lehet én készítem neki a tortát, lehet, hogy nem olyan szép, mint a cukrászdai csoda torták, de benne van minden szeretetem, és ez a legfontosabb.
Az idén gyümölcs torta lesz, marcipán, vagy fondü (remélem jól írom :p) bevonattal. Fehér lesz az alap bevonat, és rózsaszín szíveket tervezek rá, és az aljára kis rózsákat, mert hogy elmondhatom, hogy a tegnap megtanultam rózsát készíteni :d, az interneten :d:d:d (köszönet érte, és még nagyon sok ötletért TORTAIMÁDÓ-nak!!!), hát igen, van aki néptáncolni tanult az internetről, én meg tortát díszíteni. :d:d:d

A képen Annám 1 éves, az első szülinapi tortával. :d:d:d

1 megjegyzés:

  1. A legszebb ajándék, ha mi készítjük a részükre a tortát. Nálunk az első félévben 9 szülinap lesz, van olyan hónap, mikor kettő is jut. Gondolj bele, mennyibe kerülne a tortákat megvenni? Pl. ma is készítettem tortát (lévén, hogy vasárnap van) finom volt, egyszerű volt, és mind elfogyott. Készülni kell a szülinapra, mert ez egy jeles nap mindenki életében. Anna meg tudni fogja, hogy ő már 2 éves. :))

    VálaszTörlés